ČASTÉ DOTAZY
Jak mohu kontaktovat Funcombat?
Můžete nám poslat e-mail na: thefuncombat@gmail.com, kde náš tým zákaznické podpory bude rád pomoci s čímkoli, co budete potřebovat!
Posíláte zásilky do Česka i na Slovensko?
Ano
Můžu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Jelikož se snažíme zpracovávat objednávky co nejrychleji, musíte požádat o jakékoliv změny/zrušení do 12 hodin od objednání. Všechny žádosti po tomto čase budou zamítnuty. Vaše objednávka může být po obdržení vrácena a obdržíte plný refund.
Odkud jsou vaši dodavatelé?
Naši dodavatelé sídlí v Číně, díky čemuž vám můžeme nabídnout originální produkty za skvělé ceny.
Jaké platební metody přijímáte?
Přijímáme všechny hlavní platební karty (VISA, Mastercard, AMEX) a platby pomocí PayPalu.
Kdy bude zpracována moje objednávka?
Všechny objednávky jsou zpracovávány a odesílány ze zahraničního skladu. Prosím, dejte si dostatečný čas na zpracování vaší objednávky během svátků a sezón prodejů. Zpracováváme objednávky od pondělí do pátku. Objednávky budou zpracovány do 1-3 pracovních dnů od data objednání a odeslány následující den po dni zpracování. Upozorňujeme, že o víkendech nezasíláme.
Jak dlouho potrvá, než obdržím svoji objednávku?
Kvůli vysoké poptávce může být dodání objednávek mezi 1-3 týdny
Jak vrátím zboží?
Prosím, kontaktujte nás zde: thefuncombat@gmail.com
Co když zboží, které jsem obdržel(a), je vadné/nesprávné/poškozené?
Prosím, kontaktujte nás, pokud jste obdrželi zboží, které je nesprávné, chybějící a/nebo vadné. Zahrňte, prosím, číslo vaší objednávky, fotografie zboží a veškeré související informace po obdržení vašeho balíčku. Budeme se snažit co nejrychleji vyřešit váš problém
Co když jsem zboží vůbec neobdržel?
pokud do slíbené doručovací doby nedorazí vaše zásilka máte plné právo na vrácení peněz.
prosím pokud se tak stane kontaktujte nás na email: thefuncombat@gmail.com